Lilljulafton

Hej bloggen! Då var det måndag och lilljulafton :) Märkligt, jag har inte så mycket julkänslor, det beror nog på att det fortfarande är höstväder haha. Men med lite julklappsinlagning i dagarna och frukostar med julinslag så har jag lyckats skapa lite julkänslor iallafall. Idag ska jag, Sebastian och Bianca åka till Kalmar för att fira jul hos min farmor och farfar. Jag och Sebastian firar vartannat år med hans familj och vartannat med min, så detta året blir det med min familj i Kalmar. På juldagen åker vi hem igen och då åker vi direkt till Sebastians syster där vi ska fira jul med hans familj. På annandagen börjar jag jobba igen och firar med mamma på kvällen. Hektiskt jul med stora familjer! 
 
Nu måste jag packa! Hoppas ni får en riktigt god jul så hörs vi i dagarna :) 
 
Alla fyra ljusen brinner och saffransbananpannkakor med russin och mandel till frukost, jo men liiite julkänslor finns det allt :) 
 
Saffransbananpannkakorna är gjorda på 1 mosad banan, 1 ägg, 2 äggvitor, 1 msk kvarg och lite saffran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0