Tredje advent

Glad tredje advent! Kan man säga så? Haha. Hej på er iallafall! Har precis avnjutit en sen frukost med det tredje luset tänt, mys. Igår hade vi vänner över på middag men jag höll ner på vinet så idag mår jag bra (vilket jag inte brukar göra om jag har fått i mig alkohol dagen innan). Idag står tvättning på schemat, varvat med serier och ikväll kommer Mange hit på filmkväll. En härlig söndag med andra ord! 
 
Min tredje-adventsfrukost var pepparkakspannkakor med bär och kalorifri pannkakssirap. Jag gillar att göra frukostar i lite jul-anda nu i juletider :) 
 
Pepparkakspannkakor
1 ägg
1 dl havremjöl
½ dl mjölk
1 tsk pepparkakskrydda
 
Blanda ingredienserna och stek två så pannkakor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0