Vår lägenhet

Hej bloggen! Idag gav jag mig själv en välförtjänt ledig dag eftersom jag jobbade hela förra veckan, inklusive söndag som jag annars brukar vara ledig på. Dagen har spenderats mestadels ute i parken med Maja och våra hundar. När jag kom efter några timmar var jag så frusen att jag skakade, jag tog en kopp te i soffan under en filt men när jag fortfarande var frusen 1,5 timma senare så tog jag ett långt varmt bad. Då tinade jag! Har även fixat och donat lite här hemma, städat lite och gjort ny granola. Mannen kom bara hem en snabbis efter jobbet och åt middag tillsammans med mig, nu är han iväg igen och spelar fotboll så jag och Bianca fortsätter myset i soffan med tända ljus, tjejserier och ännu mer te :) 
 
Jag knäppte precis av några bilder med mobilen på lägenheten så att ni får er en liten titt! För kvalitetens skull borde jag tagit i dagsljus men det är ju så mycket mysigare men tända lampor och ljus. Och observera, vi är inte klara! Men enjoy! 
 
 
Köket 
 
Vår underbara gigantiska gasspis
 
En liten del till av köket 
 
Hallen, med toalett och två klädkammare på vänster sida samt två sovrum på höger sida
 
En sneak peak på det blivande gästrummet/klädkammaren
 
Sneak peak på vårt sovrum
 
 
Matsalen
 
Vardagsrummet (denna bilden är tagen i lördags innan Sebastians kollegor kom över på julbord, därav allt snacks på bordet hehe)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0