Biffy Clyro

Alltså. Jag finner inga ord. Biffy Clyro var SÅ jävla bra igår. Det var magiskt! Innan konserten strosade vi runt lite på ströget och åt middag, vi åt de största hamburgarna ever och jag mådde så illa efteråt haha :( Efter middagen tog vi oss till Vega och kl 20 gick förbandet på och en timme senare gick BIffy på. Allt var så bra - de är grymma live, vi hade bra platser långt fram och de hann spela riktigt många låtar. Runt midnatt åkte vi hem och idag är jag lika trött som igår :P Nu ska jag strax sticka iväg till jobbet (sista dagen innan lite ledighet) och efter jobbet möter min vän Alexandra upp mig och vi ska åka hem till en vän för vinkväll :) 
 
 
Jag undrar om det finns någon som orkar äta upp en hel sådan? 
 
Min kärlek <3 
 
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0