Fredag och sovmorgon

Hej! Börjar jobba klockan 12 idag så jag ställde klockan på 9 och tog en sovmorgon, så skönt. Idag hade dock varit en perfekt förmiddag för träning innan jobbet :( Trots att jag ser fram emot att jobba för att träffa tjejerna så ska det bli jobbigt för jag mår alltså inte bra. För några dagar sedan skrev jag ju att jag inte mådde dåligt längre utan bara var förkyld och hostade, men nu mår jag dåligt igen. Har även ont i lungorna, bör man uppsöka läkare då? Nåväl, det är en kort jobbdag iallafall och sen får jag ta det lugnt ikväll. Ha en bra fredag så hörs vi sen! 
 
Hej från mig! :) 
 
Kanel- och kardemummagröt toppad med blåbärsfluff, valnötter och kokosflarn. 
 
Gröten gjorde jag på 1,5 dl fiberhavregryn, 2,5 dl vatten, kanel, kardemumma och äggvita. 
 
Fluffet gjorde jag genom att mixa frysta blåbär med vaniljproteinpulver och en skvätt mjölk, som jag sedan vispade ett par minuter med elvisp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0