Fredagkväll

Hej! Jag var riktigt seg på jobbet idag och det var dessutom en lugn dag, men det var mysigt att vara med tjejerna :) Efter jobbet hämtade jag ut paket från Fitnessguru på 14 (!!) kg, snacka om att det var tuuungt att bära hem! Visar varorna imorgon. Vi har precis ätit low carb wrap med falafel och nu är det gladiatornerna på tv! En mysig slapp-fredag-kväll väntar, hoppas att ni också får en bra fredagkväll. 
 
Low carp wrap med hemmagjord falafel, sallad, gurka, tomat, jalapeños och hemmagjord tzatziki. 
 
Low carb wrap
2 äggvitor
2,5 msk valfritt mjöl (jag använde grahamsmjöl)
Valfria kryddor (jag använde vitlökskrydda, salt & peppar) 
 
Mixa ingredienserna med en mixer tills det blir en slät smet. Stek i en panna med olja, några minuter på varje sida (försök föredela smeten i pannan så att den blir så stor och tunn som möjligt). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0