Gymmet!

Hej! Vet ni vad jag har gjort ikväll? Tränat!! Jag kände mig tillräckligt frisk för att göra ett nytt försök med att träna och det gick bra! Äntligen tillbaka :D Jag körde ett riktigt hårt benpass så nu är jag helt död. Bilden nedanför talar ganska mycket för sig själv hur död jag var efter passet eftersom jag står hängandes med öppen mun haha. Det blev ett långt och sent träningspass så vi slängde ihop en middag på 10 minuter som vi precis ätit. Jag hatar att äta middag sent, men äta bör man annars dör man :) Gott blev det iallafall. 
 
En utmattad Josie 
 
Wokade mirakelnudlar, champinjoner, paprika, lök, zucchini, kalkonkorv och teriyakisås
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0