Smoothie på kokosmjölk

God morgon! Jag vaknade på fel sida imorse så har haft en allmänt dålig morgon... Men jag började dagen med cardio iallafall så det var skönt. Vi tänkte egentligen gå ut och ta en powerwalk men istället gick vi till 24 seven (har 1 månads träning kvar där) och körde cardio där istället. För min del blev det 20 min på crosstrainer och 25 minuter powerwalk på löpbandet. Jag vågar inte riktigt springa än eftersom jag fortfarande hostar, så jag börjar försiktigt. Till frukost idag testade jag att göra en smoothie på kokosmjölk, alltså gissa hur gott det var! Testa testa! Nu blir det strax jobb och det blir en lång dag då vi alla ska jobba till midnatt med inventering. Hoppas ni får en bra dag :) 
 
 
Smoothie gjord på kokosmjölk, frysta hallon, fryst mango, frysta bananskivor och honung. Kaffe till det såklart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0