Gårdagen

Hej! Jag och mina fina kollegor hade en så trevlig kväll igår. Vi satt i köket och snackade tillsammans med Prosecco och tilltugg och sedan satte vi oss i en taxi till Chill out sushi. Jag har bloggat om Chill out tidigare då det är min favorit och ni som bor i Malmö och inte har testat det måste verkligen göra det. Det var såklart gudagott igår också och till maten drack vi god öl. När de stängde var vi inte riktigt redo för att gå hem (förutom chefen som skulle börja jobba kl 8 idag) så vi begav oss till Rosen för goda drinkar. Lite småseg har jag varit idag efter drickan igår så har haft en lugn morgon. Blir ingen träning idag pga. alkoholen (tränar aldrig dagen efter jag druckit), istället ska jag fixa och dona lite med saker som behövs göras. 
 
Jag fick fina blommor :) 
Jag, Sandy och Michis 
 
Lina och Elin :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0