Goodiebag

Hej! Denna dagen har verkligen rusat förbi! Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och nu är jag hemma en snabbis för att byta om. När Sebastian kommer hem från jobb ska vi iväg på middag hos vänner som köpt en ny lägenhet i Lund, det ska bli så spännande att se lägenheten. Och de är mästerkockar så det blir nog god mat också :) 
 
Idag fick vi med oss varsin goodiebag med kosmetik hem från jobb av vår butikschef! Jag tycker att det är så himla kul att få och att köpa smink och har jobbat med det i flera år tidigare, men jag drunknar i smink här hemma haha! Jag har hur många necessärer och lådor som helst med smink i badrummet, trots att jag ofta rensar. Jag måste verkligen bli bättre på att använda nytt smink och inte bara det gama vanliga eftersom jag har så mycket fint. 
 
Kosmetiken som låg i goodiebagen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0