Hemtenta

Hej mitt vinterland! Wow, vart kom all snö ifrån?! Mysigt men lite jobbigt att ta sig fram... Jag hörde att det tydligen ska bli mellan 8-12 minusgrader i ett par dagar, detta jämfört med igår när det var -1 och jag höll på att frysa ihjäl, brrr.
 
Just nu borde jag göra annat än att blogga, har nämligen fått ut en hemtenta som jag har fram till imorgon midnatt på mig att skriva. Den handlar om svensk invandring- och integrationspolitik så det är väldigt intressant ämne men det är mycket som ska med. Ska dock redan ta en paus snart för att sticka iväg på spinning med en kompis! Vet dock inte hur jag ska ta mig dit i snökaoset. 
 
Nej nu måste jag sätta igång! Bjuder på söta bilder på Bianca från imorse, samt dagens frukost :)
 
 
Frukost: kvarg- och yoghurtblandning toppat med hemmagjord müsli, torkad banan, torkade äppelbitar, blåbär, physalis, cashewnötter, pumpafrön och kokosflarn
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Nämen världens sötaste jacka juuu!! <3

Svar: Visst är den fiiiin! Men Bianca hatar den :(
Josefina

2013-01-15 @ 19:13:01
URL: http://sandylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0