Idag är ingen vanlig dag!

Hej! Vet ni vad det är för dag idag? Idag är det första dagen på mitt examensarbete!! Inte för att kommer att börja med det idag, men ändå :P Nej men min vän och klasskamrat som jag ska skriva med är i Istanbul och kommer inte hem förens om en vecka så vi sätter igång då. Så jag tar mig lite semester denna veckan :) Jag började dagen med 5 km löpning på gymmet och nu ska jag iväg och äta lunch med en vän. Fast att det är ruggigt kallt ute ska det bli skönt att komma ut eftersom det är såå himla fint väder! Ha en härlig måndag sålänge så hörs vi sen. 
 
Hahaha jag tycker denna bilden på mig och Bianca är rolig. Jag är nyss hemkommen från svettiga 5 km löpning så jag är lika rosa i ansiktet som mitt pannband och Bianca slickar sig runt munnen med sin gigantiska tunga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0