Kaaaaaall morgonrunda

Hej hopp! Idag tänkte jag ta lite sovmorgon eftersom jag la mig sent igår, men kl 8.00 började grannarna borra så högt att hela huset skakade så det gick inte att fortsätta sova. De borrar fortfarande och jag hör inte vad jag själv tänker, får nog rymma hemifrån idag. När jag gick upp imorse tog jag med mig Bianca ut i minusgrader och snö på en powerwalk, ångrade mig ganska snabbt för det var jätte kallt och jag kände mig som en elak matte då det var alldeles för kallt för lilla Bianca, slutade med att jag fick bära henne hela rundan haha. Vi genomled en 45 minuters runda och vi har ännu inte tinat, brrr. 
 
 
 
 
Frukost: keso-kvarg-och yoghurtblandning toppat med kiwi, kokos, torkad papaya, russin, gojibär, hasselnötter, cashewnötter, pumpafrön och solrosfrön 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0