Löprunda och god frukost

God morgon :) Jag började dagen med en löprunda runt 8-tiden, så nu håller vi alla tummarna för att jag inte blir sjuk igen/mer sjuk för det orkar jag faktiskt inte. Det var lite tungt att andas och konditionen var på noll så jag fick stanna lite då och då för att hämta andan. Men det var så härligt att komma igång igen. Vet dock inte hur lång runda det blev för Runkeeper var nog lite morgontrött ;) Har precis uppdaterat appen och den var lite konstig, den menade att min genomsnittstid per kilometer var 3-4 min, vilket jag kan lova inte stämde haha! Men det blev kanske en runda på 6 km med x antal stopp.
 
Idag började ta mina nya BCAA-tabletter och herrejesus jag vet inte hur jag ska kunna svälja 6 sådana per dag på en gång. De är ju gigantiska och är inte heller kapslar... Efter andra tabletten fick jag kväljningar vid varje tablett jag tog. Fifan. 
 
Nu ska jag klä på mig och sticka iväg till jobbet, ha en fin dag <3 
 
 
 
Frukost: banankvarg varvat med nöt- och chokladkvarg, toppat med cashewnötter och kakaonibs
 
Banankvarg: 1 mosad banan, 1 dl kvarg, en skvätt yoghurt och vaniljpulver
 
Nöt- och chokladkvarg: 1 dl kvarg, 1 msk mandelmjöl (mixade mandlar), 1 msk hemmagjort jordnötssmör, 1 tsk stevia strö, 1 tsk kakao och en skvätt yoghurt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0