Nystart!

Heeeej!! Nu lever jag igen. Igår var jag helt utslagen så den enda ansträngningen på hela dagen var att gå och köpa pizza, cola och godis haha. Kände mig som ett riktigt svullo igår och hade myror i brallan så imorse bestämde jag mig för att komma igång med träningen igen lite försiktigt trots att jag fortfarande är lite sjuk, nu har jag dock bara hosta och snuva så det borde inte vara så farligt. Sebastian hade sovmorgon så han kunde också följa med, vi tog en powerwalk genom Malmö för att sedan gå bort till gymgrossisten för att köpa aminosyror och köpte även med oss lunch hem i form av sallad från Café 2000. Det var jätte skönt att komma ut och röra på mig och jag är så taggad inför att kunna börja träna igen. Skriver om nyår i ett annat inlägg :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0