Plugga, träna, äta

Jag behöve faktiskt ta en paus från skrivandet innan så jag stack och tränade, det fick bli ett snabbt styrkepass för rygg och biceps. Mannen är borta till sent ikväll så jag var inte sugen på att laga mat, därför blev min middag ett ihop-släng av det som fanns hemma som resulterade i en ljummen halloumisallad. Tyvärr var det en ganska proteinfattig middag så det blev dubbel dos av proteinpulver i min efter-träning-shake :P Men jag måste ändå ge cred till mig själv för detta måste vara första gången i mitt liv som jag "lagar" middag till mig själv. Jag gör aldrig det när jag är ensam för jag tycker att det är så himla tråkigt. 
 
Sallad på färsk babyspenat, stekt halloumi, sojabönor, purjolök och paprika stekt i vitlök och cayenne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0