Presenttips!

Tänkte tipsa om något som jag tycker är jätte trevligt att ge som en liten present om man går på middagsbjudning eller som en extra present som julklapp eller födelsedagspresent. Något hemmagjort i någon söt burk/låda/förpackning! Jag gjorde exempelvis egen müsli och knäckebröd som jag gav bort i julas och det var så himla uppskattat. Pappa och co fick t.ex. burkarna nedan i julklapp och senast igår frågade pappa om han kunde ”köpa in sig” på min müsli nästa gång jag ska göra det, haha <3 Så istället för att ge bort en chokladask eller blommor nästa gång ni ska bort, gör något hemmagjort och ta med vettja, kommer garanterat att uppskattas. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0