Resan

Hej på er! Jag är fortfarande jätte sjuk :( Jag tror dessutom att jag har fått halsfluss eftersom jag är svullen, har så ont och kan knappt svälja. Hosta och feber på det är inte jätte kul. Jag som hade längtat efter att träna när jag kom hem! Det är så himla typiskt, jag måste ha jätte dåligt immunförsvar. 
 
Resan då, vi har inte gjort mycket mer än att festa haha. Det var tre hårda dagar och jag känner mig alldeles för gammal för sånt. När vi kom fram i fredags åt vi lite tapas på rummet, drack vin och gjorde oss iordning. Sedan gick vi till en bar och drack drinkar, vidare till nästa bar för några drinkar till och sedan ut på nattklubb. Kom hem tidigt på morgonen, sov några timmar, gjorde oss i ordning och blev upphämtade av två vänner. Vi åkte då till en annan stad åt och på en restaurang som låg på en båt ute i vattnet. Vi kom tillbaka till Skopje ganska sent på kvällen och hade bara 20 minuter på oss att göra oss i ordning. Bytte om och la på lite mer smink och sedan blev vi upphämtade igen och sedan började en barrunda igen och slutade på en nattklubb. Samma visa igen, kom hem på morgonen och sov en sisådär 4-5 timmar och sedan åkte vi till ett nyöppnat köpcentrum. Åt pizza och kollade på kläder, jag shoppade dock inget förutom lite smink och nagellack. Jag var nog för sliten för att ha öga för kläder. Åkte hem, packade, gjorde oss iordning och drack inhemsk öl på rummet. Söndagar är den stora festdagen där så att vila sista dagen fanns inte på schemat. Och nog förstår jag att det var den stora festdagen för det var helt galet mycket folk ute och alla var så taggade! Vi mötte upp vänner på en bar där det var fullt ös och sedan gick vi ut på nattklubb där det var ännu galnare. Strax innan klockan 4 på morgonen sa vi hejdå till alla, gick till vårt rum och bytte om och tog vår packning. Klockan 4 blev vi hämtade och körda till flygplatsen och vår resa hem till Sverige började. Var hemma runt 11.30 och ni kan ju gissa hur jag mådde. Hoppade in i duschen och stack till skolan där det var handledningstid för examensarbetet. När jag kom hem senare på eftermiddagen slängde jag mig i soffan, kände hur fruktansvärt sjuk jag var (inte bara trött och sliten med halsont som jag tidigare trott) och stannade där resten av dagen. 
 
Vi har haft grymt kul men det är skönt att vara hemma. Jag längtar tills jag blir frisk och kan komma tillbaka till mina rutiner, träning och god frukost och mat :) Här kommer några bilder från resan och nu ska jag se om jag kan få i mig något att äta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0