SATS mobilia

Hej! Kom precis hem från ett träningspass, idag körde jag ett ben- och magpass på SATS mobilia. Detta är det tredje SATS jag testar och imorgon ska jag även testa att gå på ett gruppträningspass. Det var helt fantastiskt att träna där idag då de har grymt många benmaskiner! Jag är van vid att träna på de tre benmaskiner som finns på 24 seven och resten med fria vikter men här fanns ju huur många som helst, det var riktigt kul att testa lite nytt. Gymmet på mobilia är helt nytt och det märks verkligen, gud vad fint det var. Och precis som på de andra SATS jag har testat så är personalen så himla trevlig. Åh nu har jag blivit riktigt sugen på att byta gym... Är det värt att ha 20 minuter gångavstånd istället för 20 sekunder? Ahhh beslutsångest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0