En nästan ledig dag

Hej! Idag skulle egentligen varit min lediga dag denna veckan men Cubus på Emporia behöver hjälp med stängning så jag ska dit en sväng och jobba mellan 17-20, så jag är nästan ledig idag :) Eftersom jag var så himla trött igår bestämde jag mig för att sova ut idag och det gjorde jag minst sagt, jag gick upp 11.30! Jisses vad skönt. Startade dagen med en promenad med Bianca i det fina vädret och sen tog jag mig till ett svettigt gym för ett rygg- och bicepspass. Jag är fortfarande heeelt slut och dör av värmeslag haha. 
 
Juste, bion igår! Vi såg ju World War Z och den var bra precis som vi trott, så den kan jag rekommendera! Nu ska jag börja göra mig iordning, ha en fin dag :) 
 
 
Frukost idag blev bananpannkakor (1 mosad banan och 2 ägg) med kalorifri blåbärssirap, kokos och blåbär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0