Hippie & yuppie

Hej på er! Åh vilken härlig dag jag hade igår i det fina vädret. Jag och Emine låg och solade hela dagen i västra hamnen och på kvällen grillade jag och Sebastian hamburgare och unnade oss kalla öl till det :) Nu ska jag iväg och jobba och direkt efter jobbet bär det av till Falsterbo för en stor sommarfest som min moster håller i, temat är hippie eller yuppie så jag ska vara hippie och Sebastian yuppie :D Det ska bli super skoj! Varför har man inte alltid tema på sin fest? Det blir ju så mycket roligare. Vi kommer ha bråttom efter mitt jobb så jag jobbar i halva outfiten och resten slänger jag på mig när jag slutat jobba :) Ha en fin fredag <3 
 
 
Dagens frukost: filmjölk med råg-flakes, surdegsknäcke med kalkonpastrami och gurka. Kaffet är redan uppdrucket :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0