Paris och lägenhetsköp!

HEEEJ! Har ni saknat mig? Det måste ni ha gjort för de flesta av er har tittat in varje dag sen jag åkte, kul :) Vi hade en jätte bra vecka i Paris, men det var även lite nervigt och jobbigt för vi var mitt uppe i ett lägenhetsköp! Så ja, vi har köpt lägenhet! Vi är så lyckliga att vi svävar på moln och vi trodde aldrig att vi skulle få denna lägenheten. Vi såg den på hemnet dagen efter midsommar och det var kärlek vid första ögonkastet. Visningen skulle vara när vi var i Paris och därför ordnade mäklaren en privat visning för oss innan vi åkte. Vi försökte att inte ha några höga förväntningar eftersom bilder ibland kan ljuga, men när vi kom dit visste vi direkt att denna lägenheten måste vi ha! Kan ni tänka er att den var ÄNNU finare och kändes ännu större i verkligheten. Så hela veckan i Paris bestod av samtal och mail med mäklare och bank. Vi kom hem i torsdagskväll och i fredagsmorse träffade vi mäklare och säljare och skrev på alla papper. På min födelsedag, den 31 oktober, flyttar vi in i vår drömlägenhet :) 
 
Jag glömde spara ner bilder från hemnet på lägenheten så ni får hålla er tills vi flyttar in för att få se den. Men ni kan få en liten beskrivning om ni är nyfikna. Den är en sekelskiftslägenhet på Föreningsgatan i Malmö, en 3,5a på 82 kvm, slipade och vitmålade orginal-trägolv i hela lägenheten, kök och badrum från 2010, struktaturer i taken och har följande rum: en lång hall, badrum, två klädkammare, kök, två sovrum, matrum och vardagsrum. Åhhh <3
 
Här får ni några bilder från Paris! 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandy

Hahaha gillar hur de två männen spanar in dig.. Snygging!

2013-07-08 @ 19:14:37
URL: http://sandylindell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0