Vem har sagt att man inte kan äta pannkakor varje dag?

Hej på er! Har precis ätit en sen frukost och det blev pannkakor idag igen hehe :D Kickade igång denna underbara dag med en timmes powerwalk runt parken med Bianca, det var så himla skönt. Jag hade egentligen velat tillbringa resten av dagen liggandes i solen men jag måste dels till banken och dels handla mat + förbereda middag då vi ska grilla med vänner ikväll så jag måste lägga kött i marinad etc. Jag står valet i kvalet om jag ska spendera resten av tiden på en filt i parken eller om jag ska komma igång med träningen igen efter skadan och semestern... 
 
Choklad- och bananpannkakor med vaniljkvarg (kvarg, vaniljpulver och honung) hallon och bananskivor. 
 
Choklad- och bananpannkakor
1 äggvita
½ mosad banan
1 msk kvarg
½ msk kakao
½ msk mjölk
2 msk havregryn
¾ dl chokladproteinpulver
1 krm bakpulver
 
Blanda ihop ingredienserna och stek små pannkakor i en panna, cirka 1 minut på varje sida. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0