Effektiv helg!

Hej bloggen. Hoppas ni har haft en trevlig helg. Jag blev klar med min ena inlämningsuppgift igår som planerat, sen träffade jag upp min syster i stan och hängde lite. Kvällen bestod först av examensfest för Linnea i min klass och efter det var jag på grillfest med massa vänner fram tills solen var påväg upp :) Lite sliten är jag idag men har ändå varit effektiv; skrivit klart den andra inlämningsuppgiften, städat, lagat mat och fixat lite inför examensfesten på onsdag. Imorgonbitti åker Sebastian till Stockholm med jobbet så nu ska vi passa på att kramas lite :)
 
Söndagsmiddagen bestod av köttfärsbiffar, klyftpotatis, kvargtzatziki och babyspenat med balsamvinäger. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0