Helgen

Hej bloggen! Jag har verkligen blivit sämre och sämre på att kika in här, särskilt på helgerna. Det har varit en fullspäckad helg utan en lugn stund. Vi har haft en grymt skoj helg men det är ändå skönt att det är måndag. I fredags hade vi Sebastians familj över på middag, tyvärr glömde jag att ta bilder vilket var synd då jag invigde massa fint till köket. Senare på kvällen mötte vi upp vänner på Lilla torg för några drinkar, som slutade med att vi gick vidare ut och dansade, det blev först Koi och sedan Etagé. På lördagen hann vi inte mer än att vakna och göra oss iordning innan det var dags igen, vi var nämligen ett gäng som styrt upp överaskningsfest för Maja som fyllt år och vi satte igång redan kl 14. Hon blev ditlurad kl 15 och då hade vi dukat upp med balonger, drinkar, grillning ute på gården hos några vänner. På kvällen begav vi oss ut, först till Lilla torg och sedan ut och dansade. Med andra ord var jag ganska sliten igår :) 
 
Idag börjar rean hos oss på Cubus, så jag börjar jobba nu kl 8 eftersom vi måste prismärka alla rea-varor i butiken. Jag jobbar till stängning ikväll så det blir en lång dag. Hoppas ni får en bra dag idag! 
 
Utgången i fredags
 
Lördagen i bilder 
 
 
Bianca var såklart med i lördags :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0