Helgen

God morgon! Hoppas ni har haft en bra helg. För mig gick helgen jätte snabbt, har knappt märkt av att det varit helg. Men jag hade iofs helg mitt i veckan :) Efter jobbet i lördags tränade jag och Sebastian tillsammans, rygg och biecps för min del. På kvällen mötte vi upp min vän Samantha och hennes franska pojkvän som är och hälsar på, vi var på white party på Ribban beach och det var super trevligt! Att jag missade detta stället förra sommaren är helt galet för det är verkligen så himla trevligt ställe. Det är en bar som ligger på ett stort trädäck mitt på stranden, snacka om utomlandskänsla. Just denna kvällen var det vitt tema och det var kul att se att verkligen alla hade gått all in! 
 
Söndagen spenderades i en studio tillsammans med fotograf, make-up artist och frisör för en plåtning. De ville göra en plåtning för privat bruk med mig som modell så jag ställde såklart upp :) På eftermiddagen hade vi flera planer men fick ställa in eftersom jag var tvungen att tvätta av galen sminkning och tvätta ut galet hår haha. Istället tog vi oss till gymmet för en träningspass mot kvällen, jag körde mitt andra benpass (fokus baksida) och lite mage. 
 
Nu ska jag strax iväg och jobba, jobbar till stängning som vanligt men jag nog ändå försöka ta mig till gymmet. 
 
Samantha, Sasha, Sebastian och jag på Ribban beach club
 
Dagens frukost blev en ny variant av davos, nämligen fildavos som jag hade tillsammans med hallon och paulúns granola. 
 
Fildavos: rör ihop 1 dl fiberhavregryn, 1 msk linfrön och 2 dl filmjölk. Låt stå i kylen över natten. Om du tycker den är för tock på morgonen kan du röra i lite mer filmjölk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0