IDAG ÄR DET INGEN VANLIG IDAG...

...FÖR IDAG BÄR DET AV MOT PARIS! Vi har en dag på jobbet först och när vi slutar åker vi direkt till Kastrup och flyger till Paris där vi ska vara i en vecka :) Vi har vänner där som vi ska hälsa på men Sebastian ska även jobba på fashion week för män, så jag kommer ha en del tid för mig själv. Som tur är var vi i Paris för två år sedan så jag kommer inte vara heeelt vilsen hehe. Det ska tyvärr vara dåligt väder men det ska ändå bli så skönt att bara komma bort och få strosa runt på Paris gator. Vi får se om jag kikar in under veckan, annars hörs vi när jag kommer hem :) 
 
 
Förra gången vi var i Paris :) Vilka mullisar vi var då haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0