IDAG ÄR ingen vanlig dag...

...FÖR IDAG ÄR DET MIN EXAMENSDAG! TJOHOOO! Har inte riktigt kunnat greppa att det är dags, förens igår på  avslutningsfirandet med lärarna. Då började jag fatta att det är dags och då blev det helt plötsligt lite sorligt :( Det blev sent igår och väldigt mycket vin så idag är jag lite seg, men det är bara att bita ihop för idag smäller det! Jag har varit uppe med tuppen idag och fortsatt att göra maten till ikväll, nu tar jag paus för en frukost - lite tidigare än igår :P 
 
14.00-15.30 är det examenscermoni och kl 19 kommer gästerna så jag har en stund där emellan att ordna med det sista. Åh vad jag ser fram emot ikväll, då ska det firas! Jag och klasskamraterna har kommit fram till att examen är faktiskt en av få saker i livet som man verkligen förtjänar att fira. Annars brukar man ju fira födelsedagar, studenten och liknande - men det är ju inget speciellt egentligen, alla fyller ju år och (nästan) alla tar ju studenten, man har ju inte gjort något speciellt. Men när man har gått en utbildning på 5 år, ja då jäklar förtjänar man att bli firad hehe :D 
 
Nej nu måste jag fortsätta här hemma! Vi hörs antagligen imorgon om jag inte kikar in senare mellan varven. Ni har en hel del recept att vänta er, jag har ju gjort en hel del mat :) 
 
Gårkvällen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0