Midsommar!

Hej på er. Ville mest kika in och önska en god midsommar! Jag har sett fram emot midsommar hur länge som helst men nu vet jag inte hur kul jag kommer att ha det för jag skadade ryggen på gymmet igår, så jag kan knappt röra mig :( Jag har börjat ta ganska mycket vikt på marklyft numera så jag tappar greppet, därför tänkte jag igår prova att använda straps för att få ett bättre grepp. Det var inte så lyckad då det istället blev helt fel belastning och ryggen fick bra stryk. Jag slutade träna direkt och det kändes inte så farligt, men idag är det riktigt illa. Nog om det, hoppas ni får en riktigt fin midsommar! Vi ska ut till en väns stuga med 20 andra över helgen, vi är där varje år och har alltid så himla trevligt. 
 
 
Arga jag efter skadan igår. Fick sätta mig på cykeln och cykla istället, därav det röda ansiktet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0