Morgonträning

God morgon! Hoppas att ni mår bra. Jag startade dagen imorse med ett pass på gymmet för rygg och biceps, det var verkligen tufft att gå upp när klockan ringde men nu i efterhand är jag glad att jag kom upp. Nu sitter jag och äter frukost och ska snart iväg och jobba. När jag slutar jobba blir jag upphämtad av farmor och farfar för att åka till Klågerupsskolan där min lillasysters musikal ska hållas, det ska bli kul att se :) 
 
Till frukost idag blev det en spännande variant av äggröra, nämligen kokosäggröra!
 
 
Kokosäggröra tillsammans med chiafrön, kokos, hallon och valnötter. 
 
Kokosäggröra 
2 ägg 
1 dl kokosmjölk
1 msk kokosmjöl
1 krm kardemumma
1 krm vaniljpulver
 
Blanda samman alla ingredienserna i en kastrull, värm upp och rör runt tills det blir en fast massa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0