En bra dag!

Hej bloggen! Idag är en bra dag! Jag och Sebastian är lediga tillsammans, vilket inte händer varje dag. Idag har Gymgrossisten även invigning för sin nya butik så imorse startade vi dagen med att gå dit och kolla in butiken, shoppade med oss lite saker hem och fick även varsin goodiebag :) Jag slog faktiskt till på ett par nya better bodies tights hehe. Sedan gick vi och åt frukost och kollade lite i affärer och shoppade lite mer. Nu är vi hemma för Sebastian ska snart iväg på ett möte men senare i eftermiddag tänkte vi sticka och träna tillsammans, jag längtar efter att få inviga mina nya träningskläder! Och vi får inte heller glömma att det är våffeldagen idag så jag måste göra våfflor sen :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0