God frukost!

God morgon! Sitter och äter en goood frukost. Använde några av de nya ingredienserna jag köpte igår till att göra frukost och eftersom jag gick upp tidigt imorse så passade jag även på att baka en proteinkladdkaka med ett av de nya proteinpulverna, hoppas den blev god :) Nu ska jag göra mig klar och sedan sticka iväg och jobba, efter jobbet hoppas jag att jag har energi till att träna! 
 
Leveransen från igår: proteinpulver, aminosyror, pre workout-dryck, proteinbars och shakes 
 
Hallongröt toppat med carob- och bananfluff, hallon och kakaonibs
 
Hallongröten är gjord på 1 dl fiberhavregryn, 2 dl vatten, 1 krm vaniljpulver och ½ dl hallon.
 
Fluffet är gjort på 1 elvispad äggvita blandat med ½ dl kvarg, 1 msk jordnötssmör, 1 tsk carobpulver och ½ mosad banan
 
Carobpulvret gör att det smakar choklad/kola muuuums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0