Jobb och fest!

God morgon! Vi hade en trevlig kväll igår hos vänner som hade förfest men framåt två-tiden när de skulle sticka ut åkte vi hem för både jag och Sebastian jobbar idag. Tråkigt att inte kunna gå all-in, men å andra sidan så resulterar det i att jag mår bra idag, lite trött bara :) 
 
Jag gick ju till jobbet tidigare igår i förhoppning om att kunna shoppa lite, och jag hittade lite saker som fick följa med hem. Jag ska visa upp det när jag har tid. Nu är det dags för jobb igen och ikväll blir det middag och spelkväll hemma hos oss :D 
 
Bilder från igår; 1. Bianca var med på fest, 2. Vjosa, Maja och jag, 3. Shots som vanligt, men inte för mig och Sebastian denna gång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0