New in

Ett par träningstights från Nike, ett par träningstights från Better bodies och en funktionströja från Nike.
 
Tröjan är faktiskt en herrtröja som jag fick byta den jag fick igår till. Jag skrev ju som sagt att tröjan jag fick igår var lite stor, men då visade det sig att den inte beställs in i XS. (Hur konstigt?!) Och eftersom det är den enda långärmade funktionströjan till dam som finns (ännu konstigare) så fick det istället bli en herrtröja då den i storlek S satt tight som attans - precis som en funktionströja ska göra (väldigt konstigt med tanke på att dam tröjan i S var alldeles för stor). Lite dyrare men grymt snygg! 
 
Linne från HM 
 
Påfyllning av BCAA och kalorifri pannkakssirap inhandlades från Gymgrossisten och i goodiebagen låg en shake, två smakprover på proteinpulver samt en proteinbar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0