Söndaaaaag

Älskar ni också söndagar? Eller tillhör ni de som tycker att söndagar är en meningslös och ångestfylld dag? Jag älskar söndagar då jag alltid är ledig, har ofta ingenting planerat, kan ta sovmorgon och ibland inte göra någonting vettigt på hela dagen eller tvärtom: göra saker som måste hinnas med. Som ni vet är jag lite stressad inför examensarbetet så idag kan jag ägna tid till det och även träna! 
 
Och just det, på söndagar brukar jag även ibland äta frukost i soffan eftersom jag inte behöver stressa iväg någonstans :) 
 
Söndagsfrukost i soffan idag blev varvade lager av:
Hallonkvarg (mosade hallon blandat med kvarg och en skvätt funlight stevia)
Keso
Solrosfrön och linfrön
Hallonkvarg
Keso
Paulúns granola med hallon & kakao
Kiwi, hallon och kakaonibs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0