Våffeljärn och träning

Jag har smågnällt lite här hemma angående att vi inte har ett våffeljärn så att jag kan laga nyttiga våfflor istället för bara nyttiga pannkakor. När Sebastian kom hem från jobbet idag hade han med sig ett våffeljärn hem så att jag kan göra våfflor på måndag när det är våffeldagen :D Att småsaker kan göra en så glad! 
 
Var ju på gymmet tidigare och eftersom jag inte hade något planerat idag passade jag på att ta min tid och vara där länge, så nu är kroppen helt slut. Körde axlar, bröst, triceps och mage. Även på detta passet la jag till några nya övningar, det blev nya för alla tre muskelgrupper förutom bröst - där jag faktiskt tog bort någon övning. Efter gymmet åt jag mycket mat i form av kött och potatis (just som PT:n rekomenderat) och strax ska jag försöka trycka i mig något mellanmål också. 
 
Mitt nya våffeljärn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0