Bästa frukosten

God morgon! Vart tog våren vägen?! Så himla trist väder. Fast det gör ju inte jätte mycket när jag ändå ska vara på jobbet hela dagen. Efter stängning är tanken att jag och Sebastian ska sticka och träna, men frågan är om jag kanske ska prioritera skola istället... Vi får se. Nu har jag precis intagit en himmelsk frukost och ska göra mig redo inför jobb :) 
 
Kameran på min telefon har blivit riktigt kass, vet inte riktigt vad som har hänt. Och systemkameran är fortfarande utlånad så ni får leva med lite halvtråkiga bilder ett tag till :( 
 
Idag blev det favoritfrukosten, det var längesedan sist. Bananpannkakor! Denna gången gjorde jag 3 små pannkakor på 1 mosad banan, 2 ägg, 1 msk kvarg och 1 msk jordnötsmjöl. De toppades med hallon, kokosflarn, valnötter och kalorifri pannkakssirap. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0