En bättre dag!

Hej! Idag är en bättre dag, jag är på bättre humör, alla lektioner idag har gått galant, jag har hunnit med ett träningpass med fokus baksida ben och jag har till och med kunnat sitta ner en stund och ta det lite lugnt. Så skönt. Strax kommer Sebastian hem och då ska vi äta, sålänge blir det lite planering inför imorgon med eurovision i bakgrunden. Jag har varit dålig på att dela med mig av våra middagar på senare tid så jag har några på lager, först ut: ugnsbakad kyckling, wokade grönskaker och egen jordnötssås. 
 
 
Kycklingen är kryddad med salt, peppar, paprikakrydda och chilikrydda. Den är tillagad i ugnen på 225 grader i cirka 15 minuter. 
 
Grönsakerna är wokade med lite vitlök och chili. 
 
Jordnötssåsen är gjord på spisen med jordnötssmör, soja, honung, vitlök och vatten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0