Helgen

Hej hej hemskt mycket hej! Hoppas ni mår bra :) Gud vilket väder vi har haft i helgen, helt underbart! Igår hade jag och Sebastian en heldag tillsammans i det fina vädret, vi var först på gymmet och tränade tillsammans och sedan hämtade vi upp Bianca och tog oss ut till Västra hamnen och mötte upp Mange och hans lilla valp. Vi myste och njöt i solen. På kvällen umgicks jag med mina fina kollegor, vi satt på Elins terass hela kvällen - fram tills solen steg upp på morgonen :) Vi åt och drack gott, flyttade ut tv:n och kollade på eurovision, spelade och annat kul. Kom hem sent (eller borde jag säga tidigt, eftersom det var morgon) så hela denna dagen har ju varit förstörd haha. 
 
Mys i Västra hamnen igår. 
 
Gårkvällen med kollegorna 
 
Mina bästa vänner idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0