Lång dag

Hej hopp! Vilken dag! Satt kvar ett par timmar i skolan och var riktigt effektiv så jag kommer en bra bit på väg med en av inlämningsuppgifterna. Resten ska jag få gjort i helgen. Resten av timmarna på eftermiddagen tillbringade jag i x antal affärer och handlade inför den stora dagen, ska såklart fira min examen med fest :) Pust och stön vad det var mycket att handla, ska man laga mat och bjuda på annat smått och gott för drygt 30 pers så blir det en hel del kan jag säga. När Sebastian slutade jobba hämtade jag honom och vi åkte till gymmet, idag var det dags för axlar och triceps för min del! Snart är denna långa dagen slut och jag ska gosa ner mig en stund i famnen på min kärlek :) 
 
Sebastian tog just en formbild på min rygg, det är faktiskt den första bilden på ryggen jag tar och det är lite dumt att vi tog den idag när jag inte har tränat rygg för då är ju inte musklerna lika synliga :( Men i brist på annan bild till inlägget så delar jag med mig av en före- och efterbild, det har ju hänt lite grann iallafall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0