Parmesanlax

Hej på er! Det blir lite dålig uppdatering för tillfället, det beror på att mina dagar inte är så händelsefulla. Jag går hemifrån vid 7 på morgonen, sticker direkt till gymmet efter praktiken och är hemma tidigast vid 20-21... Inte ens mina älskade frukostar är så roliga då jag inte orkar göra några lyxfrukostar så tidigt på morgonen. Hoppas ni har överseende och ändå hänger kvar :)
 
Idag tränade jag ben, det var väl ett okej pass men inget att hänga i granen. Jag var på ett annat SATS-gym än jag brukar vara på och passets höjdpunkt var när en PT kom fram och berömde mig för att jag var så stark :) 
 
Nu ska vi unna oss ett avsnitt 24, sen ska vi försöka lägga oss i tid för Sebastian åker till Stockholm tiiiiidigt imorgon bitti. 
 
Kvällens middag: ugnsbakad parmesanlax på spenatbädd med rödlök, tomat, ugnsbakad potatis, sallad, ärtor, broccoli och balsamvinäger. 
 
Såhär gör du laxen: häll olivolja i en ugnsform, strö över färsk spenat och placera ut laxfiléerna över spenaten. Salta och peppra laxe, pressa över citron och lägg på riven parmesan. Lägg i bitar av tomater och rödlök i formen. Sätt in i ugnen på 225 grader i 15 minuter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0