Stress och press

Hela dagen idag har jag sett fram emot gymmet. Men när jag kom hem så var jag mentalt slutkörd och jag orkade inte lyfta ett finger. Jag stressar lätt upp mig och nu har jag kommit till en bristningsgräns där jag har stressat upp mig för mycket. Jag har verkligen tusen saker att tänka på och ta tag i för tillfället och då har jag svårt att ta det lugnt och göra en sak i taget. Jag pratade med min fina man som lyckades lugna ner mig. Nu sitter han på flyget hem och jag längtar SÅ efter hans famn, en kram är just vad jag behöver nu. Nu ska jag försöka prioritera och göra en sak i sänder, först ut: morgondagens lektioner. 
 
Jag bjuder er först på min frukost från imorse:
Havregrynsgröt kokad på mjölk, toppad med chokladröra (mosad banan, kakao och kvarg) och varma mosade hallon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0