train together love together

Hej bloggen! Grupparbetet idag gick bra, vi har nu lämnat in arbetet och är redo för redovisning på torsdag! Jag hade egentligen tänkt att stanna i skolan och börja på de inlämningar som vi har innan examen, men jag var så fruktansvärt trött och orklös att jag var tvungen att åka hem och lägga mig en stund. Det blev en nap i soffan och när jag vaknade hade jag ny energi, hann dock inte med att börja på någon av uppgifterna så nu hänger den stressen fortfarande över mig. Resten av dagen har bestått av tvätt och träning tillsammans med mannen min, vi körde ett grymt rygg- och biceps pass! Det är inte alltid våra pass klaffar så vi tränar ofta olika muskelgrupper, därför är det extra kul när vi lyckas pricka in att vi ska träna samma sak. Det är så mycket roligare! 
 
 
Muskelmat: kycklingfilé, sötpotatis, hericot verts och kvargsås :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0