Träningsvärk deluxe

God morgon! Nej, jag har fortfarande inte vant mig vid att vakna 5.30 om dagarna haha. Här är det fortfarande full rulle, flänger fram och tillbaka och bygger bygger hem. Idag tänkte jag försöka vara en bra vän och träffa bästis, jag har ju inte varit världens socialaste de senaste veckorna. Men jag tänkte ändå locka hit henne, vem vet, hon kanske hjälper till att bygga möbler? :P
 
Förresten, GISSA vilken träningsvärk jag har i mina ben efter passet i förrgår. Mamma mia säger jag bara... 
 
Detta måste ni ju bara testa, så enkelt och gott. Smakar nästan som en dessert :) Det är bara att mixa frusen banan, kokosvatten, carobpulver och kokos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0