Update!

Hej! Åh, jag saknar er och bloggen! Så fort jag är inne i vardagsrutiner igen så ses vi varje dag :) Det börjar sakta men säkert likna ett hem här, vi har bara ett lager kvar i ett av rummen att måla och en hantverkare har varit här i två dagar och satt upp hyllor, tv-bänk etc. Vi är även hämtat hem Bianca som har varit hos min mamma under flytten, hon känner inte sig riktigt hemma än och jag hoppas att hon slutar skälla av ALLT hon hör i detta gamla lyhörda hus. 
 
Jag är ju nästan alltid ledig söndagar men idag ska jag hoppa in och hjälpa till ett par timmar på Cubus på Mobilia så nu måste jag faktiskt göra mig klar. Vi hörs snart igen! 
 
Bianca myser i vårt nya hem <3 
 
Frukost idag: havregrynsgröt med keso och hallon. Bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0