Dagen är här!

God morgon! Vet ni vad det är för dag idag? Det är dagen då Sebastian kommer hem wieeee! Han kommer dock hem ikväll men jag jobbar ändå hela dagen så det gör inget. Åh vad jag har saknat honom, jag är liksom inte komplett utan honom och vardagen känns så tom och tråkig när han inte är här <3 
 
Imorse var jag uppe i god tid så jag passade på att göra bananpannkakor, det var så längesedan! Kommer ni ihåg förr, då åt jag bananpannkakor var och varannan dag. Nåväl, det var iallafall supegott!
Här är några bilder från när vi var i Paris i somras (det är dock finare väder nu när S är där, än när vi var där...) 
 
Bananpannkakor, kvarg, hallon och kalorifri karamellsirap. 
 
Bananpannkakor, 2 små
2 ägg
1 banan
 
Mosa banen och rör ihop med äggen. Stek två små pannkakor i lite olja i en panna, jag använder kokosolja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0