Fredag!

Hej fredag! Två morgnar i rad när jag har vaknat har jag trott att det är lördag så jag har inte förstått varför Sebastian gått upp tidigt :P Men imorgon så! Jag berättade ju igår att jag gjorde efterrätt till middagen med familjen igår, jag gjorde en riktigt onyttig variant och den blev galet god. Problemet var bara att jag mådde illa i flera timmar efteråt, antaligen för att den var så onyttig och mäktig haha! Jag kanske måste lägga upp receptet här känner jag. 
 
När jag har gott om tid på morgonen, som idag, brukar jag lyxa till det med någon form av nyttiga pannkakor. Och så blev det idag! Världens enklaste: bananpannkakor. Ack så gott. 
 
Små bananpannkakor (2 ägg och 1 mosad banan, steks i kokosolja), en klick kvarg, hallon och kalorifri chokladsås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0