He's home!!

Åhh han är hemma! Jag är så himla glad. Sebastian kom hem lite efter midnatt och vi var uppe i timmar och bara pratade och pussades. Gissa om jag är trött idag? Men lätt värt. Han hade köpt med sig världens finaste klänning till mig, en klänning som Sarah Mathisen hade på sig i Idol i kvalet när hon sjöng Crazy. Den är från & other stories så den går inte att få tag på här hemma och är slut på nätet, som tur är fick de in en leverans i deras butik i Paris med min storlek samma dag som Sebastian skulle åka hem. 
 
Är sjukt otaggad på att jobba nu, vill bara vara med mannen min. Ikväll ska vi kötta gymmet tillsammans, som vi har saknat att träna ihop!
 
Dagens mysfrukost: ett surdegsknäcke med creme cheese, pastrami och gurna, kaffe och en grön drink.
 
Min gröna drink
1 frusen banan
4 frysta spenatkuber 
2-3 cm riven ingefära 
Saft från 1 lime 
1 kiwi 
1 dl kokosvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0