John Mayer

Hej vänner! Jag är så trött att jag inte vad jag själv heter. Hade gärna tagit en powernap men det hinns inte för nu är jag bara hemma om för att byta om och ladda om, jag och Sebastian ska nämligen till Köpenhamn för att se John Mayer! Och ska vi ändå till Köpenhamn ikväll kan vi lika gärna åka nu och få lite tid där :) SOM vi har längtat  tills idag, det var flera månader sedan vi köpte biljetterna, som förövrigt sålde slut på bara någon timme. Vi är båda stora fan till John Mayer, jag har ju till och med en tatuering av en av hans låtar. Vi lyssnade mycket på John Mayer i början när vi träffades så många av hans låtar är "våra" låtar, därför ska det bli så himla mysigt att se honom tillsammans. Sist vi var på konsert i Köpenhamn var i februari när vi såg Biffy Clyro och det känns som igår. 
 
 
say what you need to say 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0