Kasst benpass

Hej vänner! Dagen flöt på bra igår, även på fritids, så jag ska vara där i eftermiddag igen efter jag jobbat i skolan. Träningspasset igår gick dock inte lika bra, jag var trött och orklös (kanske inte så konstigt när man äter lunch med barnen klockan 11 och tränar fram till 20). Men jag kämpade på med mitt benpass och med lite vilja så blev det inte helt värdelöst. Nu har jag en lång dag framför mig och i eftermiddag ska jag varva ner med en fika med Samantha och sen en träningspass :) 
 
Såhär fint har jag det på mornarna när jag cyklar till jobbet, när jag börjar cykla är det kolsvart och efter cirka 20 minuter börjar solen gå upp. Mysigt! 
 
Om man inte gör sådan min när man kör benpress så tar man inte tillräckligt tunga vikter :P 
 
Front squats, ass to the grass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0